Ο μεγάλος κύβος που αποτελείται από 216 μικρούς τετράγωνους, περιστρεφόμενους κύβους με φωτογραφικά τυπώματα, φέρει στις τέσσερις πλευρές του λεπτομέρειες σε μεγέθυνση από εικόνες του τελευταίου βίντεο της Μαίρης Χρηστέα, με τίτλο Frozen (2004), όπου επεξεργάζεται την απεικόνηση ενός γυμνού σώματος. Στο βίντεο η εικόνα μεταμορφώνεται αργά μέσα από τη σταδιακή επίθεση αποτυπωμάτων που αναδύει η μνήμη πάνω στο σώμα.
Στο έργο που τοποθέτησε σε ένα πολυσύχναστο σημείο του δημόσιου χώρου, στο Θησείο, προσκαλεί το κοινό να παίξει με τους κύβους, αλλάζοντας και μεταμορφώνοντας τα μέρη της εικόνας. Το κοινό εμπλέκεται στη διαδικασία της μεταμόρφωσης, αφήνοντας τα αποτυπώματα της δικής του παρέμβασης, ενώ η εικόνα του σώματος αλλάζει πλέον συνεχώς μορφή όχι πια από τα στίγματα του χρόνου, αλλά από τις διάφορες αισθητικές, χρωματικές και συνθετικές αλλαγές που του επιβάλλονται.
Το Σταυρόλεξο των Εικόνων είναι ένα έργο συμμετοχής του κοινού, μια εικόνα που γίνεται αντικείμενο εξερεύνησης των πολλαπλών μετασχηματισμών της, μια πρόσκληση για δημιουργική δράση. Στην ουσία, όμως, το έργο αυτό δηλώνει την πράξη της αναπαράστασης ως ένα τεράστιο πεδίο, με ασταθή όρια, με ευμετάβλητους κανόνες αισθητικής προσέγγισης και πολλαπλές νοητικές προεκτάσεις. Ο χώρος της τέχνης είναι ένας ανοιχτός χώρος, χώρος μεταλλαγών, όπου η αντοχή του έργου τέχνης είναι ανάλογη του εύρους που προσφέρει για περιπλάνηση.